❤ ★ Mere Girls ★ ❤
★◕‿◕❤ Smart Girls★◕‿◕❤
 
 

3 روش فوق العاده برای از بین بردن چاقی پا

بالا رفتن از پله

 از پله بالا و پایین رفتن راه حل فوق العاده برای برای استاندارد کردن جلوی پا است. علاوه براین نیازی به رفتن به باشگاه ندارید. هر زمان که ممکن شد از پله استفاده کنید. حداقل 100 الی 150 پله در روز مناسب است، و به زودی متوجه می شوید که چقدر پاهایتان لاغرتر و زیباتر شده است.

 SiteRooz.com

حرکت اسکات باله

 این حرکت بیشتر بر عضلات داخلی پا تاثیر دارد. برای انجام صحیح این حرکت ، پاها را بیشتر از عرض شانه باز کنید، قوزک پا با زانوهایتان در یک امتداد باشد. سپس به آرامی زانوهای خود را خم کنید و اطمینان حاصل کنید که کمر را صاف نگه داشته اید، دست ها را در جلو و یا در روی کمر خود نگه داشته و تا آنجا که ممکن است و فشاری به شما نمی آید خود را پایین بکشید.

SiteRooz.com

 

پیاده روی

پیاده روی نیز برای کاهش چاقی پا موثر است. برای نتیجه گرفتن بهتر از این کار بهتر است در هنگام قدم زدن قدم های بلند بردارید. حتی 10 دقیقه از چنین راه رفتن"باقدرتی" در روز، می تواند زودتر موجب لاغری پا شود. در این روش نیاز به وقت گذاشتن ندارید و می توانید پیاده به هر جایی که در روز لازم است بروید. این روش برای استاندارد کردن پشت پا بسیارعالی است.

ورزش کنید تا سالم وزیبا باشید.

 

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

 

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


hii!!!! in weblog makhsose dokhtara hasesh albate age shoma dokhmal nisi eshki nadare mitoni bebini......nazar yadetoon nare. kisssssss Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان mere girls و آدرس meregirls.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





src="http://www.mania-dv.ir/icon/code/girljs.js">